Kontingentet er i 175 kr. for enkelt medlemsskab og 225 kr. for familie/firmamedlemsskab.

Kontingentet kan indbetales via MobilePay 63 55 35 eller ved overførsel til foreningens bankkonto: Nordea / Reg.nr. 2252 Konto nr. 8965600753. Husk at anføre dit navn og dit telefonnummer.

Indmeldelsen registreres, når kontingentet er betalt. Herefter vil du modtage et velkomstbrev med diverse materiale samt din velkomstgave. Velkomstbrev mm. bringes til adresser med postnr. 3500  (Værløse) og 3520 (Farum). Nye medlemmer med andre postnumre kan afhente bogen på Mosegården efter nærmere aftale eller indbetale 100 kr  i tillæg til kontingentet for porto og forsendelse.

Alt dette får du som medlem:

• Det årlige årsskrift, Witherløse, rigt illustreret.
  • Medlemsbladet Bavnen som udsendes 4 gange om året, med orientering om arrangementer, udstillinger og lignende.
  • Mange medlemsarrangementer med foredrag, ture rundt i kommunen eller omegnen, samt udflugter og fortællinger, som organiseres i fællesskab med Furesø Museer.
  • Nyhedsbreve
  • Du kan læse tidligere udgivne artikler og udgivelser enten som pdf-fil eller online. Desuden kan du downloade podcasts som interview med personer fra egnen.
  • Rabat på bogudgivelser. Foreningen har gennem årene udgivet mange væsentlige værker om vores egn.

Som medlem af Værløseegnens Historiske Forening, støtter du:

• Arbejdet med at bevare egnens kulturhistoriske værdier.
  • Udgivelsen af bøger med artikler og billeder, der beskriver egnens historie.
  • Udbredelsen af kendskabet til egnens historie.
  • Et levende kulturmiljø.

Indmeldelse til Værløseegnens Historiske Forening