Page 3 - Bavnen 2/2026 fra Værløseegnens Historisk Forening
P. 3
BAVNEN 3
Referat af generalforsamlingen 18. april i
Satellitten
Mødet blev indledt med 1 minuts stilhed for de medlemmer, der var afgået
ved døden i det forløbne år.
Inden og under generalforsamlingen spillede Værløsemusikanterne.
Dirigenten, Dan Rosbjerg, erklærede generalforsamlingen for lovligt
indkaldt, og formanden, Anne-Marie Bach krydrede sin beretning med
mange smukke fotos. Der var ingen spørgsmål og herefter blev
beretningen godkendt.
Formand Anne-Marie Bach afl ægger beretning. Foto: Per Lotz.
Kasserer, Annette Frederiksen fremlagde regnskabet, som på fl ere måder
viste positive resultater og herefter blev godkendt. Budgettet og forslaget
om uændret kontingent blev også godkendt uden bemærkninger. Forslaget
om vedtægtsændringer blev med enkelte forbedringer vedtaget og
kan herefter ses i sin fulde ordlyd på Værløseegnens Historiske Forenings
hjemmeside:
Her kan du se generalforsamlingsreferatet uforkortet.

